Long time.

Long time no see...
Har verkligen inte haft någon lust alls att blogga så därför har det legat lite på is ett tag.
Vi har hunnit med mycket, vi har haft semester, varit i Gbg, njutit av sol, svurit åt regn, bråkat och skrattat.
Majken är den mest underbara flicka på denna jord, det finns bannemig ingen bättre dotter än henne!
Jag har hunnit bli fastanställd sedan sist också, härligt!
 
Igårkväll gav Majken självmant och impulsivt alla sina nappar till Elsa för att hon skulle ge dem till dinosaurien.
Vi lade alla hennes nappar i en påse och skrev ett brev till dinosaurien. Jag va hur skeptisk som helst och trodde aldrig att hon skulle somna utan dem men det gjorde hon!
Dessutom tog det inte särskilt lång tid, hon va inte ledsen utan kontaterade flera gånger att nu va de borta.
Jag är så stolt över henne, två kvällar nu har hon somnat utan napp och visst har hon frågat efter dem men jag svarar bara att dinosauriens bebisar har dem nu och hon är en stor flicka som inte behöver dem längre.
Märkligt nog nöjer hon sig med det svaret och leker vidare.
Jag är totalimponerad!
Mammans stora flicka har även BADAT i över en timme idag, UTAN tårar och utan panik!
Stolt, stolt, stolt!!!


Kommentarer
irene

hej kul du är här igen . Ja stolt ska du vara för du är en jätte duktig mamma . Jag berundrar dig fixar allt själv . kram på er

2012-07-15 @ 09:03:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0