Det här får mig att gråta

Kommer ni ihåg listan som skulle få mig lite mer peppad?
Efter en lång väntan kommer nu nästa inlägg från listan som bara skulle ta 13 dagar att avverka.
 
Det här får mig att gråta:
 
*Frustration!
*Saker jag inte kan göra något åt eller saker som jag inte vet hur jag ska lösa.
*Att känna sig maktlös och ensam gör att jag vill gråta.
*När man känner sig liten och obetydlig är det lätt att tårarna tränger igenom.
 
Det finns mycket som får mig att gråta.
Inte alltid av ilska, ibland gråter jag för att jag är lycklig. När hela kroppen bara spritter av glädje då är det riktigt härligt att gråta!
Att gråta behöver verkligen inte bara vara en sak som är förknippat med negativa och tråkiga saker.
 
Att gråta kan vara en fin sak i mina ögon.
Fast jag alltid fått höra att jag gråter för mycket så kan jag inte sluta tycka att gråt är en bra grej.
Det är ett bra sätt att få ut känslor som annars skulle vara instängda och ge mig ett förfärligt humör.
All min ilska kommer alltid i tårar.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0