Onsdag

Som vanligt bjuder en onsdagkväll efter alla sysslor på soffhäng och Grand designs på kanal 9 kl 9.
Ikväll blir det en stor soffa helt för mig själv på gott och ont.
Samtidigt som det är lite skönt med egentid så saknar jag min andra halva otroligt mycket.
Imorgon är det ett halvår sedan det blev allvar mellan oss, tiden har gått så otroligt fort och redan från första början har allt känts så självklart.
Det ska vara jag och Jimmy så är det bara.
Även mellan Majken och Jimmy har allt gått som på räls hela vägen, jag kunde inte önskat mig mer.

Lycka!

Jag har fått anmält flytten till elbolagen nu ikväll och även mailat telia om flytten. Ett steg närmre mot vårt genemsamma hem om ett par månader.
Ännu ett steg närmre vårt nya vardagsliv. Det känns underbart!
Så i det stora hela gör det inte så mycket att jag sitter ensam ikväll och kollar på Grand designs, jag kommer ha sällskap varje onsdag efter flytten. Varje måndag, tisdag, torsdag, fredag, lördag och söndag med för den delen.

Så vad är en ensam onsdag då i det stora hela?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0