Utelek

Underbart att kunna vara ute och leka utan att stå och huttra fast man tycker att man klätt på sig ordentligt.
När vädret är så fint som det va igårkväll efter alla regnskurar kan jag verkligen bli upprörd över att jag inte har en trädgård dit man bara kan öppna dörren och springa ut och leka med Majken.
Vi lekte i Neos trädgård istället och både barn och vuxna njöt.
Neos föräldrar va "riktiga vuxna" och röjde lite i trädgården, jag va "oriktig vuxen" som snabbt blev barn.
Det tog inte allt för lång tid förrän jag jagade Neo och Majken runt i trädgården.
Härligt!


Drömmer allt oftare om en fin, grönskande trädgård där Majken kan få leka.
Drömma kan man alltid....
...Bada plaskepool kan man göra i duschen, rulla snöbollar kan man göra i parken, grilla kan man göra på stranden...men det hade varit så fantastisk med en egen trädgård!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0