19 månader


Idag är det hela 19 månader sedan Pärlan kom till världen.
Vart tog dessa 19 månader vägen??
Från en pytteliten bebis till en liten flicka som springer runt, pratar och busar!
Helt otroligt, jag hänger inte med!


Hämtade en glad flicka på dagis idag, vi gick hem och firade hennes 19månadersdag med varsitt litet paket Nickenyfiken-russin.
Mums!
Hämtade också en flicka som upprepade gånger sa "aj, aj" och pekade mellan ögonen.
En rejäl bula och ett rött märke pryder hennes panna och jag förstod inte riktigt vad som hade hänt eftersom Majkens fröknar inte va kvar när jag hämtade henne.
Men jag förstod så mycket som att hon trillat en gång utomhus och en gång inne.
Lilla vildingen!

Imorgon är det jobb igen för min del, I love it!
Majken ska som vanligt leka på dagis, she loves it!
På eftermidadgen är det bvc och 18månadersvaccin som gäller. Känns lite jobbgt att jag inte kommer vara med när hon får sina sprutor men jag får krama henne extra mycket på morgonen och kvällen istället.
Hon är så trygg med Nita och tjatar mycket om henne varje dag så det är nog bara jag som tycker det är jobbigt.
Ska bli spännande och se hur hon ligger på sin kurva nu när det va så längesedan vi va på bvc.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0