Trött


När man somnar i mammans famn UTAN napp då är det nog dags för lunchvilan.
Kan inte ens komma ihåg sist Majken somnade i min famn, hon får helt enkelt inte ro utan har somnat själv i sin säng sedan hon va väldigt liten.
Supermysigt att hon fick ro hos mig, men jag ska inte låta det bli en vana för jag vill inte riskera att hon inte vill somna mer själv sen.
Dessutom är det desto mysigare när det händer om det är sällan!

Trollas blev hela 20 månader igår (skrämmande nära 2 år!) vi firade detta med plankstek och fredagsmys ända till klockan va halvnio! Oj, vad hon sov gott hela natten sen.

Kan inte smälta att hon somnat i min famn....utan napp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0