Seger!


Även denna kväll blev det en seger till den konsekventa mamman!
Jag tycker det är jättejobbigt att vara konsekvent när hon står där och tittar på mig med sina hundögon men jag vet att jag tjänar på det i längden.
Andra kvällen Majken sover i sin stora säng nu och idag somnade hon själv utan att jag satt inne på hennes rum!
Vilken seger!
Precis som igår tog det ungerfär en timme att somna men vad gör det?
Är det inte värre än såhär och jag kan fortsätta hålla mig konsekvent kommer det här gå hur bra som helst.
Det sprangs ur sängen väldigt många gånger ikväll men hon gick aldrig ut ur sitt rum, hon vet så väl att hon ska stanna i sin säng.
När jag kommer in så springer hon till sin säng och lägger sig precis som att hon varit där hela tiden och ler så fånigt som bara hon kan.
Lilla busan!


Kommentarer
irene

heja dig ... ge dig inte bara , det kan ta lite tid men till sist så blir hon i sängen , du är en bra mamma ja följer dig här varje dag är så kul . krammm på er

2011-11-15 @ 19:13:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0