Hemma-premiär

En vecka efter pottpremiär på dagis kom även hemmapremiären!
Nu är vi på gång på riktigt med pott-träningen, skönt!
Det är mycket som händer nu för lilla Loppan och det märks på hennes humör också.
Hennes ordförråd fylls på ordentligt dagligen, hon pott-tränar och försöker lära sig att sova i stor säng.
Vi har provat två kvällar att försöka somna i stora sängen utan några bra resultat. Det brukar sluta med en skogstokig Majken som gallskriker i spjälsängen innan hon somnar gott.
Jag visste att det skulle bli kämpigt och det har bara gått två dagar så vi fortsätter kämpa på.
Hon har vaknat till nån timme efter att hon somnat och då har jag nattat om henne i stora sängen. Hon ligger fint i den hela natten och tycker det är härligt att kunna går ur sängen själv på morgonen och klättra upp i min säng och gosa en stund.
Jag tycker att det är dö-mysigt!

Fortsättning följer...


Sover gott.


Morgonspring i mammas tofflor!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0