Blåbär

Blåbär är jättebra!
Jättebra om man har en Majken-mage.
Jättebra, speciellt om det är mormor-plockade blåbär.


MUMS!

Mamman i familjen va smart nog att klä av alla kläder först.
Dock glömde hon att täcka golvet, ta av alla sina egna kläder och plasta in katterna.
TUR för mamman att blåbär ger en vackert lila färg! Snyggt faktiskt!

Vi avslutade mellanmålet med lek/bad i köksvasken.

Fläckar är inte alltid kul, speciellt inte blåbär men nu kan jag titta på mina lila fläckar runt om i lägenheten och istället för att sucka och stöna över dem kommer jag le varje gång.
Le åt hur gott Majken tyckte det va, le åt att hon matade mig och delade med sig, le åt att hon skrattade gott mellan varje tugga!



Kommentarer
Tesse

Hahaha, hon ser ut som en vampyr!

2011-05-19 @ 21:00:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0