Nappunge

Majken har blivit en riktig nappunge!
Innan jag började arbeta jobbade vi stenhårt på att nappen bara fick användas när man skulle sova eller va jätteledsen.
Det gick hur bra som helst, lite fusk ibland men oftast va hon utan napp om dagarna.

Nu...jag nu är det en annan historia...
Helst ska hon ha nappskålen med sig överallt, om hon inte kan ha den så passar en napp i varje hand och en i munnen bra om man frågar Majkis själv.

Egentligen spelar det väl kanske ingen större roll om hon har napp på dagen eller inte, kanske finns andra saker man bör bry sig om istället men jag har ju fått för mig att det är enklare att sluta med nappen sen om hon inte får ha den hela tiden.
Det ska ju inte bli som en del av henne liksom.

Skitsamma!
Hon är iallafall fruktansvärt söt när hon tar sin nappskål och sätter sig i katternas elementbädd för att provsmaka alla nappar. En efter en.






Kommentarer
Fanny

Så söt! Så ser Sixten också ut, när han ska sova så har han fyra nappar i händerna och en i munnen. Det var lättare att pott träna honom än att försöka så smått att sluta med napp. :-) ha det så bra! Kram

2011-06-17 @ 14:30:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0