Bästa!

Vi har världens bästa dagisfröknar!
Det ler bara stort när jag i princip slänger in Lilltrollet för att vi har försovit oss och mer eller mindre springer ut genom dörren igen.
De tycker att det är helt okej när jag ringer och frågar om jag får gå förbi tandläkaren och beställa en tid till Majkis efter jobbet och hämta henne lite senare.
Jag är så nöjd med vårt dagis! Majken trivs som fisken i vattnet där, det är inte ens varje dag som hon följer med hem med ett leende.
Hon blir alltid överlycklig när jag kommer för att hämta henne men sen när vi ska gå vill hon vara kvar och leka. Speciellt om de stora barnen leker med henne.
Min lilla sötnos!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0