Äntligen sandaler!

Ibland lönar det sig att inte stresshandla.
Jag har letat efter sandaler till Majken hur länge som helst nu men inte hittat några jag tycker om i bra prisklass.
Hon har haft ett par ballerinaskor sålänge men de har hon fått sår på hälarna av. Värme och sandlådelek är ingen bra kombo.
Idag kände jag att droppen va nådd i den klibbiga värmen, vi skulle ha ett par sandaler nu och gick inom Skobo av alla ställen och sa att vi ville ha ett par sandaler, så billiga och bra som möjligt.
Jag ville egentligen helst ha sandaler som täcker tårna så de inte skavs upp men när jag fick veta att jag kunde få dessa för under halva priset eftersom det va förra sommarens kollektion så tog vi dem utan att tveka!
Dessutom fick Majken provgå dem länge och väl i affären för att se så tårna inte va ivägen för marken.

Kanske inte de första paret skor som jag skulle välja från hyllan men för 150:- är de verkligen ett fynd och Majken struntar väl i hur hennes skor ser ut.
Lilltrollet är jättefin i dem och hade nog gärna provat alla skor i hela affären.
När vi traskade ut därifrån skuttade hon glatt i sina nya skor och tjöt "hejdå" om och om igen samtidigt som hon viknade med båda händerna.

Fast det nu är juni månad så fick hon sina sandaler till sist, dessutom till en tredjedel av priset jämfört med de skor jag funderat och tittat  på innan.
Som sagt, ibland lönar det sig att inte handla direkt.


Kommentarer
Lina

hej

vilka söta skor,får man fråga vad din lilla prinsessa hur gammal hon e..skon ser så liten ut det var länge sedan min son hade sådana små fötter..



Tiden går rätt fort..du e välkommen till min blogg också ha det bra kram

2011-06-10 @ 22:18:01
URL: http://mammatillhampus.blogspot.com/
hemmahoshelena

Hej!

Majken är 16 månader gammal, hon föddes på allahjärtansdag 2010.

Kul att du läst i min blogg!=)

2011-06-11 @ 20:16:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0