Godispåse

Allt på en och samma gång...
Trasiga kylar på jobbet, samtal från dagis om att Majken trillat och slagit sin mun/tänder så det blödde igen....
Det ihop med flera nätterns dålig sömn och flera dagars slarv med maten gjorde ju att tårarna sprutade rakt ut när dagis hörde av sig.
Torka tårar, bita ihop, äta, dricka kaffe och jobba vidare.
Som jag längtade efter mitt troll idag!
Mitt lilla rambo-troll som tror att hon kan allt och har så bråttom! Om hon bara kunde lära sig att ta emot med händerna när hon faller i sin ivirghet.
Det gör ont i mitt mammahjärta och ikväll löser vi hela situationen med en fett stor godispåse!


Kommentarer
Anonym

Stackars lilla Majken:( krya på henne från mig....



Kramisar Carina.

2011-07-07 @ 00:12:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0