Första övernattningen

Majken sover hos Tant Elsa inatt, vi kom överens om att det va enklast eftersom jag börjar jobba tidigt imorgon och hon skulle ändå agera barnvakt imorgon.

Det är första gången som jag lämnar Majken över natten och det är med blandade känslor.
Hönsmamma som jag är va jag också hos Elsa nu ikväll efter jobbet och åt middag och stannade till Loppan somnat.
Inte så mycket för att lindra hennes oro utan min egen.
Utan några som helst problem somnade hon i resesängen efter att ha matat gosedjuren med vällingen som hon inte ville ha. Inte ett enda ljud.
Min älskade lilla Majken.
Känns helt okej att vara ensam hemma nu men jag undrar hur jag kommer känna imorgonbitti när jag inte har någon att ta hand om och lämna på dagis/hos barnvakt.
Ska jag kunna duscha och dricka kaffe i lugn och ro? Kommer jag ens kunna njuta av det?


Mitt allt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0