Nypremiär

Idag har det varit "nypremiär" på öppna förskolan efter jul-uppehållet. Helt otroligt vad de små hinner växa på tre veckor, de små liven har fått längre hår(!) och lärt sig massor med saker. En av Majkens polare har lärt sig att sitta själv, oj vad alla har övat under jul och nyår.
Kul att vara tillbaka i gamla rutiner tycker både jag och Majken. Trodde det skulle vara massor med folk idag men vi va bara sex föräldrar med barn.
Majken passade på när det va mycket plats på golvet och tog sina första steg mot mig!
Under eftermiddagen upprepade hon detta flera gånger, jag blev ju alldeles till mig.
Ett riktigt häftigt ögonblick måste jag säga. Jag kände mig så stolt och blev nästan lite tårögd för en sekund!

Efter en lång dag med mycket gå-träning sover hon nu som den lilla ängel hon är.
Jag ska ängna mig åt dagens andra nypremiär: Topmodel på tv3!



Det finaste som finns!


Kommentarer
Anonym

Inte klokt vad det går fort, snart springer hon väl runt o hittar på bus :)



Kramisar Carina

2011-01-11 @ 05:11:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0