11 månader

Älskade sötnosen blev elva månader idag!
Vi firade med en hängig febrig mamma som nu på kvällskvisten börjar komma till liv igen.
Igår fick Majken bli hämtad av min moster och spendera ett par timmar där medan  jag låg på soffan och mådde illa och försökte sova.
Så illa har jag inte mått sen jag låg med värkar o kräkte ner hela lägenheten, usch!

Sakta men säkert har vi tagit oss tillbaka till verkligheten idag efter ännu en jobbig natt men många byten av blöjor och sängkläder.
Önskar så att Majkens mage kunde bli bra nu, detta börjar verkligen ta på krafterna.

Nu ska jag lägga mig och kolla på Let´s Dance och halvsova, kanske man skulle våga äta något också?

Majken har varit helt underbar hela dagen, det är precis som att hon förstår att hennes morsa är miserabel idag, hon har lekt fint och varit väldigt gosig och lugn.
Dessutom sov hon 2,5 timmar i eftermiddags och det är verkligen inte likt henne. Kan tro att jag också sov då!

Imorgon är det nya tag och förhoppningsvis är jag helt på benen då igen.
Vi får fira Majkens elvamånaders-dag imorgon istället! Äta nåt smaskigt och planera ettårs-kalas ihop!


Kommentarer
Anonym

Stort GRATTIS till Majken!

Och ett stort KRYA PÅ DIG till dig!



Kramisar Carina

2011-01-15 @ 07:26:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0