Varning för kräk-inlägg...

Ja....vart ska man börja?
Det snurrar mest i huvudet på mig, imorgon ska vi iallafall in till Barnkliniken i Helsingborg.
Vi hade fått en remiss i början av nästa månad men efter ett bvc-besök idag på nästan två timmar med ringade efter olika läkare och avdelningar på sjukhuset så kom vi därifrån med beskedet att vi ska in till sjukhuset redan imorgon. Majken gallskrek i princip besöket och va hysterisk....fast det va ganska skönt att de fick se hennes "utbrott".
Inte en dag för tidigt att vi får åka in till sjukhuset enligt mig, det är ohållbart med hur Majken mår just nu, även jag mår piss av att se henne grinig hela tiden.
Alla mina energireserver är tömda.
De senaste dagarna har hon knappt velat äta heller, vikten hade gått ner idag vid vägningen på bvc. (Fast enligt en sköterska jag pratade med på telefon så gör det ingenting för hon har ju lite att ta av.) Min dotter mår väl fortfarande dåligt även om hon har råd att tappa några hundra gram?
It sucks!
Det blev såklart ingen ettårs-vaccinering heller eftersom Majken inte mår bra och har haft feber till och från många dagar nu, snorig och har "gubb"hosta.
Usch, vad jag känner mig maktlös!

Vet inte riktigt om jag ska längta till imorgon för att få klarhet i allt eller om jag ska va rädd för vilket svar man eventuellt kommer få.
Blä!

Åååh, de va skönt o kräka av sig lite...

Håll tummarna för oss imorgon!




Älskad trollunge med nya favoriten Dipsy.



Kommentarer
Anonym

Håller alla tummar o tår...... krya på dig Majken....



Kramisar Carina

2011-02-16 @ 21:58:15
Jelena

Håller tummarna för att allt går som det ska imorgon! Tänker på er ska ni veta.. kan inte vara lätt att titta på utan att kunna hjälpa lillan... Många kramar till er båda! Nu får Majken se till och bli frisk så vi alla kan ta och träffas och mysa lite!

2011-02-16 @ 22:38:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0