Kalas

Idag har vi haft 1-årskalas för Majken och imorgon fortsätter vi fira med de som inte kunde komma idag.
Nu är både jag och Majken totalt slut, vi har haft en fin dag med underbara människor.
Majken tackar så jättemycket för alla fina presenter!

Cupcakes


Tesse och Johanna försöker få ihop Majkens nya tält.
Vi andra tittar på och skrattar gott!

Som vanligt så är jag hemskt dålig på att ta kort när jag vill dokumentera någonting.
Men imorgon när det är Majkens födelsedag så ska jag försöka att inte glömma bort kameran. Klart att hennes ettårsdag ska finnas på kort!


Kommentarer
Anonym

Vi e jätteglada att ha varit med på hennes första födelsedagsfirande.....



Kramisar Carina o Lennart.

2011-02-13 @ 20:15:48
Tesse

Jag tog några bilder, inte så många, men ändå, jag kan skicka över dom sen!

puss <3

2011-02-13 @ 20:42:35
URL: http://tessannsmat.blogg.se/
Johanna

Fick du inte en bra bild på Tesse inne i tältet?? ;)

2011-02-14 @ 19:55:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0