A little bit of me


Jag som hela tiden sagt att jag inte kan se likheten mellan mig och Majken.
På detta kort ser jag faktiskt a little bit of me!
Kan verkligen se ansiktsdragen om jag jämför med hur jag såg ut i den åldern, en lite mini-me. =)
Sötnosen har fått för sig att det är alldeles alldeles okej att sitta på armstödet på soffan, jag försöker om och om igen förklara att det absolut inte är okej. Dagligen har vi krig om det kan jag säga.
Hon sitter så nöjd så i sin favoritpyjamas och flyttar sig inte en millimeter. Hon sitter bara och säger "Neeeeej maaaaamma" när jag med alla olika ord försöker övertala henne att gå ner utan att lyfta ner henne vilket såklart gör henne galen.
Två sekunder senare sitter hon där igen och historien upprepar sig.


Kommentarer
Cissi

Måste bara fråga, är Majken lik sin pappa? Är det något man tänker på? Mycket funderingar hos mig, hoppas på svar från en klok kvinna :) (ps. funderar på att starta en egen blogg)

2011-12-10 @ 14:02:59
hemmahoshelena

Självklart finns det även drag från hennes pappa. Periodvis kan jag tycka det är lite jobbigt eftersom han inte ger mig några bra minnen men det är bara när jag har en riktigt pissig dag. Då är ju det mesta jobbigt liksom! ;)

2011-12-11 @ 21:16:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0