Nyckelpige-tält

För ett par månader sedan fick vi tråkigt nog slänga Majkens gamla lektält eftersom den ena katten  tyckte att det va en perfekt toalett.
Ända sedan dess har jag hållt utkik efter ett nytt tält men snål som jag är vill jag ge så lite som det bara går för tältet.
Häromdagen kom Carina med ett stort leende då hon hittat ett rött nyckelpigetält som va nedsatt till ½ priset eftersom det varit skyltex.
Taget!!
Såklart glömde jag det på jobbet men idag va vi där och hämtade det och betalade för oss.

När vi kom hem kröp Majken in i tältet innan jag ens satt ihop det helt.
Sen spenderade hon mycket tid i sitt älskade tält med "pickar" i taket och "niiikkpiiika" (nyckelpigor) längs väggarna.




Älskade unge!


Kommentarer
Martina

Mycket finare än prinsesstältet!

2011-08-08 @ 12:48:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0