På måndag!

Då ska vi få träffa vår nya barnmorska på vårt nya BVC.
Hon ringde och det kändes hur bra som helst! Väldigt lätt att prata med och väldigt tillmötesgående.
Jag ser fram mot vårt första möte, att äntligen få ordentliga svar (eller tips) på olika saker som jag har funderingar över. Främst är det väl matsituationen just nu.

Nötet som svarade när jag ringde för att be gamla BVC skicka över journalerna till nya är nästan bortglömd nu.
Fortfarande irriterar jag mig lite på hennes nyfikenhet om varför jag ville byta BVC och hennes enda kommentar vad jag än sa: "-Då antecknar jag det, här."
Hon skulle tom anteckna att jag inte ville förklara för min barnmorska varför jag ville byta och att jag inte ville att hon skulle ringa upp mig!
Antecka det du!
Jag har väl ingen som helst anledning att redogöra för dem om varför jag vill byta bvc?
För min del räcker det med att jag gått därifrån besviken och ledsen i princip varje gång.

Som sagt: Måndag it is!
Kommer uppdatering sen!



Kommentarer
Jenny

Ja dom är sååå n yfikna av sig, min ringde upp och ville ha en förklaring???

Hallå! jag måste inte förklara nått för dig ditt pucko hade jag god lust att säga men eftersom jag satt på en swebus va det liksom inte läge att börja rabbla upp allt hon sagt och gjort fel..

Så jag sa bara kort och gott vi va inte nöjda, punk!



Hoppas verkligen det blir bättre nu när ni bytt :)

2010-09-08 @ 13:54:04
Iréne

De blir skitbra ska du se för både dej o lilla fröken.....Lycka till kramkram

2010-09-08 @ 20:28:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0