Nya Bvc

Idag är det måndag, alltså ockå vår första träff med nya bvc och nya sköterskan Lotta.
Tesse följde med idag som stöd och det va jätteskönt. Vad skulle jag göra utan henne?
Vilken underbar bvc-skönterska! Jag känner mig mycket lugnare kring både vikt och mat-situationen efter besöket.
Vi satt där i över en timma och pratade och inte en enda gång kände jag mig stressad över att vi satt där så länge.
Tiden bara flög iväg och Majken va på gott humör, hon kröp runt på hennes skrivbord och drog i alla pennor och papper, ja det mesta som kom i hennes väg. Hade hon fått bestämma hade nog datorn varit ganska paj nu.

Jag är så nöjd jag kan bli, jag har mycket bättre personkemi med Lotta och det känns toppen!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0