Natten...

Inatt har vi haft ett helvete rent ut sagt!
Vanliga nätter sover Prinsessan ungefär halvåtta på kvällen till halvåtta på morgonen. Ibland får man sätta i nappen nån gång men jag brukar ha tur. Jag är skit-tacksam. Jag lovar.
Men inatt....
Loppan somnar ungefär samma tid som vanligt efter mycket om och men, under kvällen får jag gå in flera gånger och dra igång speldosan och sätta i nappen.
Klockan elva när jag går o lägger mig vaknar Majken...och vill inte somna om!
Klockan tolv ger jag upp, hon får en välling. För första gånger på månader får min dotter mat på nattetid!
Det hjälper inte heller, klockan halvtvå får hon alvedon samtidigt som jag tror att jag ska bli tokig.
Vi provar att hon ska somna i min säng, sin säng, i famnen..varsomhelst bara hon somnar!
Varför är det bara on eller off? Sova supergott eller inte sova alls? Finns det ingen standby-knapp??
Resten av natten är ett töcken, upp och försöka få henne att somna om iallafall en gång i timmen...fyfan säger jag bara!
Idag är jag levande död...
Även om jag brukar få sova helt okej så blir jag knäpp på såna här nätter....såå trött.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0