Babysim

Fick ett samtal innan idag (alldeles för tidigt) från badhuset angående babysim.
Visst, superkul och vi vill. Vi vill verkligen men det kostar!
Vad gör de egentligen på babysimmet som man inte kan göra själv?
Har någon gått på babysim, är det värt det?
Jag har funderat en längre tid på att åka och bada med Prinsessan men inte riktigt tagit mig mod till det.
Dels för att jag inte vill gå själv och dels för att man ser ut som en fläbbig kossa som inte har några vettiga badkläder.
Finns det typ en baddräkts-burka eller nåt?
Kanske skulle vara en ide ändå innan man åker på minismester till Lalandia?
Så man vänjer sig lite....ja, inte bara Majken då utan jag också.


Hon har ju äntligen lärt sig att tycka om att bada, iallafall i vasken.
Badhuset skulle man väl ändå kunna se som en stor stor köksvask?!


Kommentarer
Anonym

Jag tycker ni ska gå, handen på hjärtat, det kommer inte att bli av att ni går dit själv..... och förrasten e 750 inte mycket, handen på hjärtat igen.... det spenderas ju pengar på andra saker ;) sessorna vill ju bada i badhuset o lära sig till Lalandia......



Kramisar Canina

2010-09-15 @ 22:17:02
Alex

Jag kan lova dig att babysim är värt de pengarna! Vi gick första babysim terminen för badhuset själv men bytte till HSS sen när jag skulle börja jobba för de va bara de som hade simskola på helgerna..då iaf & personligen tycker jag HSS har mycket bättre tränare & inga gamla mossiga övningar.

http://www.hoganassimsallskap.se

2010-09-20 @ 22:55:43
URL: http://fiajanson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0