Vredesutbrott

Vart kommer dessa vredesutbrott ifrån?
Jag fattar absolut ingenting!
Ena sekunden är min lilla Loppa hur glad som helst, leker, jollrar, skrattar och har sig för att i nästa sekund förvandlas till ett gallskrikande litet troll som inte går att charma eller få tyst på på något sätt överhuvudtaget.
Detta är verkligen inte likt Majken och jag hatar när jag inte vet vad som är fel.
Hatar när jag inte kan göra något för att hon ska bli den glada lilla skit hon är egentligen.
Hatar, hatar, hatar!
Igårkväll höll hon på i två timmar...två timmar!
Inget stopp, ingen offknapp, inte ens en liten paus i skrikandet.
Vad fan ska man göra?


Kommentarer
Jelena

Inte för att jag vet någonting om det.. men kan det vara tänderna som spökar?

2010-10-11 @ 22:11:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0