Snack of the night


Såhär kommer min kväll spenderas.
Grönsaker, dip, must och IDOL!

Majken har redan somnat och förhoppningvis blir det en bra natt.
Nu natten som va sov varken jag eller Majken många timmar men idag glömde jag helt bort hur trött jag va när jag såg en tand!! Först va jag osäker...gröt eller tand....gröt eller tand....det är en tand!!
En tydlig vit tand som precis väntar på att få spricka igenom den sista millimetern!
Inte konstigt vi sov dåligt.
Kanske låter fjantigt för någon annan men detta är en stor grej för mig, jag har längtat så efter den dära första tanden som har bråkat länge och väl med oss.

Hurra!!!



Kommentarer
Anonym

Tand var det här, JIIIPPPIIIIEEEEE!



Kramis Carina

2010-11-05 @ 20:14:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0