Hurra!

Skam den som ger sig!
Jag tänker fortsätta låta Majken somna själv.
Jag tänker fortsätta sova på soffan.

Om allt fortsätter i samma härliga anda som igår och idag så är det så det blir. Då blir det självsomning för Majken och sköna soffan för mamman.

Nu ikväll lade jag Majken, pussade henne godnatt och drog Raffe i svansen (speldosan) och gick ut från sovrummet.
Hon beklagade sig i max två minuter sedan var det tystnad! Hurra!
Tror att hon börjar fatta grejjen, när mamma lägger mig här och släcker lampan ska man sova.

Har vi fler ostörda underbara prinsess-nätter så blir det om-möblering i vardagsrummet.
Då ska Majken få eget rum!

Tänk va kul att få inreda!!
Hurra!

Håll tummarna!



Kommentarer
Anonym

Jag tycker att du e strong, som ensamstående mamma och som person. Du klarar allt på egen hand, vilket jag tycker e strongt..... Stå på dig, du e stark.... Men det är tillåtet att behöva hjälp ibland ;)



Kramisar Carina

2010-11-18 @ 21:03:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0