Majken

Majken har vänt sig från mage till rygg!!!!
Anna och Daniel fick vara med och dela detta underbara ögonblick.
Majken tyckte väl att hennes dopdag skulle bli ännu lite mer minnesvärd så den efterlängtade vändningen har skett fyra gånger under dagen!

Dopet har gått bra, allt va jättefint, tackar de som hjälpt till och alla som kom och gjorde Majkens dag minnesvärd.
Nu ska vi äta kakor och tårta i flera dagar eftersom man som vanligt är överambitiös.

Majken hälsar och tackar för alla fina presenter.




Majkens stora dag avslutades med restaurangbesök och rött vin för första gången på ett år för min del.
Underbart.
Imorgon ska jag se till att fira mig själv ordentligt på min första mors dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0