Lika som bär?

Min bror tycker att Majken liknar Skalle-Per från Ronja rövardotter eftersom hon tappat allt sitt fina hår framtill.


Jag tycker hon påminner mer om en kusin till en av rumpnissarna.


Vad tycker du?


Rumpnissarna är ju åtminstonde ganska söta, det är inte Skalle-Per!

Har hört om föräldrar som rakar av bebisarnas hår för att det faller av så fult och fläckvis....hallå?!?
Är jag den enda som ser charmen med det och gillar läget?
Majken är den sötatste i världen för mig, med eller utan hår!
Skäms på er!


Kommentarer
Jenny

Hellu!! Hon är så söt så, ingen av dom kan man jämföra med ..hehe.. det är charmigt när det är så, felicia hade oxå det så, men det kommer så småningom tillbaks...o ja, jag vet vissa som rakade av håret på sina barn när dom va typ 1,5-2 år gamla för att det på så vis skulle bli tjockare..taskigt tkr ja!! ha en bra kväll,kramis

2010-05-09 @ 20:02:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0