Föräldragrupp

Har varit på föräldragrupp på BVC med Majken idag.
Kände inte alls för det men pallrade mig dit efter mycket om och men. Jag tänkte ge det en chans. (Sen kan jag ju säga till hon på bvc att det inte är något för mig tänkte jag.)
När jag kommer dit får jag se en gammal vän från grundskolan som sitter där med sin son, genast känns det lite lättare!
Jag tyckte det va skönt att träffa lite folk och Majken tittade med stora ögon nästan hela tiden på de andra bebisarna och deras mammor. Hon njöt för fulla muggar!
Måste lära mig att saker inte alltid blir som jag tror. Jag väntade en jättejobbig timme men det blev hur trevligt som helst.
Måste släppa att jag tycker såna hära saker är jobbiga, slå bort tankarna och bara ta mig iväg.
Nästa plan är att gå till Gläntan som är en öppen förskola med den gamla vännen från skolan.

Jag hoppade inte bara över ett personligt hinder idag, jag fick träffa en gammal vän också! 1-0 till mig!



Kommentarer
Mari

Bra gjort Helena! det är super mysigt på gläntan men första gångerna känner man sig lite löjlig o bortkommen men går man dit lite mer o lite mer så blir det snart som en famlij! Man lär känna jättemånga! Lycka till! kram

2010-05-19 @ 20:08:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0