Tråkiga Höganäsare

Tji fick jag igen!
Jag hade sån hemsk oro inför flytten ner till Höganäs. Jag hade äntligen skapat mig ett socialt liv i Sthlm och nu skulle jag flytta ifrån det.
Vem skulle jag umgås med? Gamla klasskompisar och "tråkiga Höganäsare"? Nej, fy! Vi kan väl ändå inte ha något gemensamt överhuvudtaget?

Nu sitter jag här och umgås med gamla klasskompisar och "tråkiga Höganäsare".


Vi va hemma hos en gammal klasskompis idag och käkade paj och drack kaffe. Sedan blev det en skön promenad med sol och glass.
Hennes son Stefan har världens spejsigaste mobil vid spjälsängen och en sitter som ser ut att komma från någon annan planet.
Oj, oj, tekninkens under, hemma hos mig kör vi mer på stenålders-stilen.
Majken testade allt, hon satt i sittern, låg under babygymmet och låg i sängen och kollade in mobilen. Hon verkade väldigt road iallafall för en stund.
När hon tröttnade drog hon ut Stefans napp istället, det är ju trots allt hennes favoritsyssla nuförtiden.
Vad gör Stefan då? Jo, blir nappen utdragen har man ju inget val....han börjar gnaga på Majkens hand!
Oj vad vi skrattade åt våra små barn.


Sötnosarna.

Vi hann även med ett besök hon lilla Gabriella som är 1 månad gammal så Majken har träffat två bebis-kompisar idag och nu sover hon så gott så gott. Inte konstigt efter en sån fartfylld dag som denna.


Kommentarer
Jelena

Hehee.... skrattar fortf. åt napp/ hand incidenten hehe... klockren :))))

2010-06-02 @ 22:57:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0