10 månader

Varje månad den 14:e har jag skrivit några rader om Majkens framsteg.
Tycker det passar fint då det är hennes månads-dag och snart nog är det faktiskt också hennes första födelsedag!
Varje månad är jag lika förvånad, stum, förskräckt och glad att det gått ännu en månad.
Vart tar tiden vägen?
Om två månader sitter jag förmodligen här och skriver om Majkens allra allra första födelsedagskalas!

Sötfian är nu 10 månader och dagen till ära har hon lärt sig "give me five", jag är skitstolt och Majken jublar varje gång jag berömmer henne för att hon har träffat min hand med sin.
Ännu bättre är att hon sedan nån vecka tillbaka ger mig en puss när jag frågar efter det.
Hon böjer sig så gulligt fram och pussar sin mamma, när hon gjort det jublar hon, skrattar och viftar hystersikt med armarna. hur nöjd som helst!


Min underbara fina i "Uppfinnarjocke-frillan".


Kommentarer
Anonym

Grattis till Majken på hennes 10-månaders dag!



Kramisar Carina

2010-12-14 @ 21:52:23
Martina

Lilla Majkelini! Vad lik hon är sin MOR! ;)

2010-12-18 @ 05:26:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0