Tack!

Vid lunch när Majken kom hem grät jag en skvätt till, fan va blödig man e.
Som jag hade saknat henne!
Självklart hade moster Linda skämt bort henne med en fin bitring och en ny speldosa eftersom katten bitit sönder den andra.
Hon är nog världens mest bortskämda!=)
Även Linda hade haft problem vid matningen eftersom hon har ont i munnen så resten av dagen har faktiskt blivit ersättning för Majkens del. Hon klagar inte och hon får ändå i sig den näring hon ska.

Hon har varit på betydligt bättre humör på eftermiddagen och vi har busat massor med Clara.

Dagen blev hur bra som helst, jag känner mig fortfarande trött men inte alls på samma sätt.
Trötta är väl alla föräldrar men det är skillnad på att vara trött och vara riktigt slutkörd.
Tack snälla moster Linda för pausen och presenterna!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0