Soffmys


Blåst och trist väder innebär mycket soffmys!
De senaste två dagrarna har det i princip varit storm och vi har inte varit ute mer än nödvändigt.
Jag har insett att jag måste ta tillvara på mysstunderna för redan nu vill Majken utforska mer och mysa mindre.
Min älskade unge håller på att bli stor, hon kryper nu från vardagsrummet till köket i en rasande fart för att leka med katternas vatten och mat.
Mindre kul tycker jag men sålänge hon inte upptäcker kattlådan är jag glad.

Om jag står och diskar försöker hon resa sig mot mina ben. Gåtstolen är fortfarande kul men det är förståss snäppet roligare att få krypa runt och dra i allt som kommer i hennes väg.

Imorgon ska vi på 6månaderskontroll på bvc, ska bli kul och se hur mycket hon väger och hur lång hon har blivit.
Hon ska göra Boeltest(?) och vi ska "skryta" lite om hur duktig och stark Majken är.
Ja, man får faktiskt skryta lite när man är världens stoltaste mamma!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0