Why?

Varför blir man väckt vid fem på morgonen?
Varför är bebis så otroligt pigg att det känns omöjligt att somna om?
Hon bara ligger och snackar och ler mot mig....jag skulle kunna sova i en hel natt till!
Men det är ju svårt att motstå hennes leende och jollrande, hon är så otroligt söt min lilla Majken.
När hon lyckats väcka mig och få mig ur sängen vem somnar då? Jooo, Majken!
Hon kanske bara ville visa vem som bestämer? Ifall jag skulle få för mig att det är jag någon gång. ;)

Idag åker vi hem till Höganäs igen, ser inte fram mot tågresan men jag längtar efter SOL igen.
Här har det snöat och naiv som jag är tror jag att det är typ samma väder i Sthlm som hemma. Jag kollade inte ens en väderprognos innan vi åkte utan jag körde på min tunna vårjacka och ett par tygskor.
Inte så lyckat!


Kommentarer
Anonym

Välkomna hem igen,men jag kan inte trösta med bättre väder här,det haglade som aldrig förr i natt! :)

2010-04-22 @ 08:24:38
URL: http://dorisss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0