Efterlysning

Har funderat mycket de denaste dagarna.
Jag har en stark känsla emellanåt när jag tittar på Majken, jag vill inte att hon ska bli stor!
Är det normalt att känna så?
Jag har till och med funderat på att uppsöka Pippi Långstrump för att få tag på lite "inte bliva stur-piller".
Men tyvärr hittar jag inte henne varken på hitta.se eller eniro.se.
Antar att det bara är att acceptera att Majken kommer bli en stor flicka...
Jag är ju överlycklig för varje framsteg hon gör och vill att det ska gå framåt, samtidigt tänker jag -snälla du va sån som du e nu förevigt!


Majken snart 11 veckor gammal.



Köpte dessa underbra bodysarna till prinsessan igår, snacka om rea. 30:- för båda!
Tyvärr kommer hon ju växa ur dem ganska snabbt.
Kanske ska göra ett försök till att hitta Pippi?


Kommentarer
Mari

Det är helt normalt att känna så, jag har ångest varje dag för att mina börja bli så stora.. 2 år till och Charlie börjar skolan; HJÄLP!

2010-04-29 @ 15:37:30
Linda & Majken

Vad komiskt att din syster heter Linda precis som jag & att bägge vi två har en dotter vid namnet Majken =)....när är din Majken född? Min är då född den 2 feb (snart 3 månader)....hur fick ni namnet Majken då? =)

2010-04-29 @ 19:05:33
URL: http://matchukgirl.blogg.se/
Martina

Pippi finns på IKEA i Bäckebol! Såg honom själv!

2010-05-01 @ 10:38:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0