Pepp

Gör ett försök mest för min egen skull att komma igång med bloggen igen för jag saknar bloggandet och det är ett bra sätt för mig att skriva ner saker som jag annars kanske går och tänker på.
Bloggen har länge varit ett bra forum för mig att skriva om min vardag med Majken, ofta har jag fått råd, tips och hjälp när jag skrivit om situationer som jag inte riktigt vetat hur jag ska hantera.
Ända sedan jag blev gravid med Majken har bloggen varit min följeslagare och det vore trist om allt rann ut i sanden nu.
Det har blivit många inlägg sedan jag började, mer och mindre seriösa och om väldigt varierande saker.
Med detta sagt är det dags att köra rubriker som på bilden ovan.
Från och med imorgon kör vi tretton dagar framåt.
Hoppas ni hänger med!
 
 


Kommentarer
Sarah

Dessa 30 eller var det 13 dagar ser jag verkligen framemot att läsa om!!!

2012-10-07 @ 21:00:27
Emma

Jippi :) ser framemot att läsa :)))

2012-10-08 @ 07:13:14
URL: http://Snutissen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0