Sista sommarbilden

Kanske är detta sista fotot för detta året med kortärmat och solsken?
Mamman slutade jobbet tidigt idag så vi åkte hem till Mias trädgård och lekte lite, jag försökte lapa i mig lite av solstrålarna mellan allt spring.
Det har varit alldeles för lite sol denna sommaren, hur tusan ska man klara en mörk grå vinter på detta?
Visst, hösten, vintern och våren är mysig på sitt sätt men jag behöver solskenet!
Det gör inget om det är lite kallare nu för jag har ju äntligen hittat och köpt en jeansjacka som jag STORtrivs i och gärna har på mig fast jag blir liite för varm men bara för att det är okej med lite kyligare temeratur betyder inte det att det måste vara grått och trist varje dag.
Solen kan väl lysa för det?
Om inte annat får jag väl se till att solen åtminstonde skiner i mitt inre. ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0