Kladdemaja

Kladdemajan Helena som inte ens kan skriva en roligare skylt på jobbet och med nöd och näppe klarar ut de mest basic text och bildprogram som finns på datorn har försökt sig på att ändra lite i bloggen.
Eftersom jag kladdade till det mer än vad jag fixade det slutade det hela med en färdig mall som jag satte egna bilder på istället.
Kanske skulle någon kunna ge mig en liten kurs i detta fantastiskt röriga ämne?
Är inte missnöjd med designen nu men jag vill ju kunna göra en helt egen design med min prägel på. Inte ta en färdig mall och ändra lite i.
Någon?


Kommentarer
Eva-Eva Sjöhäxan

Ni ligger iaf hästländer före tanten i Delin, både du o Jörgen! Era bloggar ser jätteproffsiga ut i mina ögon, o båda är roliga att läsa på sitt sätt!

2012-09-03 @ 07:58:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0