Inspiration

Har varit i Malmö med jobbet och blivit inspirerad på mässan för Frukt och Grönt.
Inspiration fick vi, trevligt va det och lång kö på motorvägen satt vi i.
Med mig hem hade jag smakprov av vad som nu är min nya favorit: Kiwibeeries!
Små små gröna bollar som smakar kiwi, supergott och enkelt att äta eftersom de inte skalas som vanlig kiwi utan äts precis som de är.
 
Jag har en tid haft en tanke om att jag skulle älska vattenmelon om den fanns i cocktailtomat-storlek och man slapp ta bort skalet och framförallt kärnorna.
Man skulle kunna äta den precis som man äter en liten tomat.
Kan man nu göra små söta kiwiberries borde man väl kunna komma med mini-mini-mini-vattenmeloner snart?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0