Om mig

Om mig:
Ska man köra e klassisk presentation om vem man är?
Jag är en go glad tjej på 28 år som tycker om mysiga hemmakvällar och....Nej, en sån presentation är ju bara så tråkig!
Men vad kan man säga om mig då?
Jag avskyr tidiga morgnar och vill alltid somna om "bara fem minuter till".
Jag har skyhöga krav på mig själv när det gäller det mesta vilket är bra för då presterar jag oftast bra. Det negativa är att bra aldrig är bra nog enligt mig själv och vem mår bra när man aldrig når upp till sina egna mål?
 
Jag tycker att kaffe är livets krydda och underbara drog bortsett från kärleken då. Det slinker utan problem ner fyra koppar kaffe innan jobbet och minst lika många under arbetsdagen.Jag kan aldrig få för mycket kaffe.
 
Jag värderar min dotter högst av alla, hon är mitt allt. Min stora gnistrande stjärna som fått mig att växa nåt otroligt som människa.
 
Jag dansar inte gärna, absolut inte om någon ser mig och definitivt inte nykter.
Matlagning har alltid varit ett stort intresse och är fortfarande fast tiden inte riktigt räcker till som förr.
 
Jag är löjligt förtjust i alldeles för många dokusåpatävlingar på tv och skulle det någon kväll gå en riktigt läskig och udda sjukdomsdokumentär så blir jag riktigt exhalterad.
 
Jag för 5 år sedan: Naiv, tänkte så långt näsan räckte, impulsiv.
Jag idag: Naiv, tänker lite längre än näsan räcker, restriktivt impulsiv.
 
För varje månad och år som går förändras man, ens syn på att se saker, ens sätt att hantera saker osv.
Men jag kommer alltid vara naiva Helena som inte alltid tänker sig för och får sota för saker som i ren impulsivitet ägt rum.
Sån är jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0