I min handväska

Det som inte får plats i fickorna hamnar i handväskan!
Vintertid får jag plats med det jag behöver i fickorna med sommartid brukar man hitta en del knasiga saker.
Jag bara samlar på mig saker som jag bär runt och sen klagar man på att väskan väger två ton.
Jag har helst inte någon väska om jag får bestämma.
Fickorna rensas oftare eftersom det inte får plats lika mycket i dem som det gör i en väska.
Trots detta kan fickorna mellan varven också väga runt två ton...
 
Oftast innehåller min väska: (om jag nu har nån)
 
*Hemnycklar
*Jobbnycklar
*Kvitto till förbannelse
*Plånbok
*Headset till telefonen
*Blöja
*Våtservetter
*Huvudvärkstabletter
*Penna
*Halstabletter
*Lösa mynt
*Gummiband
*klämmor
*Extrabyxor/trosor till Majken
*Hårnål
*Diverse handlelappar och kom ihåg lappar
*Mobil
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0