What?!

Sexårig flicka snattade på Ica



HÖGANÄS. Polisen larmades strax efter klockan 16 på tisdagen till Ica sedan en flicka åkt fast misstänkt för att ha snattat två paket tuggummi.

När patrullen kom dit visade sig flickan inte vara mer än sex år gammal. Tuggummina som kostade 15 kronor lämnades tillbaka och polisen skjutsade sedan hem flickan till föräldrarna.

Något rättsligt efterspel blir det inte eftersom flickan inte är straffmyndig.

Källa: Hd.se

 

Hallå?!!? Sex år gammal, vart fan är världen på väg?

När jag va sex år gammal lekte jag med dockor och hästar, bråkade med mina syskon och hälsade på min mormor där man fick käka godis ur glas-skålen liksom.

Inte i min vildaste fantasi skulle jag ens få för mig att gå till affären...än mindre ta något där utan att betala.

Usch, vad ledsen jag blir när jag läser sånt här...och arg, tvi!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0