Söndag

Söndag och dags för årets stora loppis i Viken.
Fotbollsplanen va fylld av prylar, folket va laddat och solen strålade.
Det va ganska utplockat när vi kom men det fanns fortfarande saker kvar att fynda, gjorde av med 60:- och fick 6 saker med mig hem.
Favoriten av alla saker va ändå denna underbara gamla förbandslåda.
Den va fylld med gamla (och äckliga) förband men vissa av kartongerna tyckte jag va fina så dem ska jag nog behålla. Alltid kan man göra nåt kul med dem.
Står "Svensk räddningstjänst" "Förbandslåda" på väskan.
Skitcool!




Dagen avslutades med grillmys tillsammans med familjen Andersson, alltid lika trevligt och gott.
Nu sitter jag och väntar på att min rabarberkompott ska svalna lite så jag kan tjuvsmaka lite innan jag går och lägger mig.
Vilken underbar dag med loppisfynd, grillning mys och framförallt SOL och värme!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0