Snooze

Söte Majken lät mamman i huset snooza en stund nu på morgonen, hon stod så fint vid sängkanten och lekte med sin tårta och sin docka Lisa.
GULD!
Känns som att jag är kroniskt trött just nu men det blir väl bättre igen när värmen och solen kommer tillbaka. Tur för mig att jag börjar sent idag för det vette sjutton om jag ens kommit ur sängen innan åtta.
Nu har vi iallafall äntligen fått på oss dagens outfits och kollar in Mora Träsk i väntan på att regnet ska ge sig så vi kan leka lite ute innan dagis.
Den dära poolen som köptes för nog vänta två veckor till innan den invigs men nu har vi den iallafall!
Majken vaknade på strålande humör så vi tar tillvara på förmiddagen ihop innan arbetskläderna ska på.
Älskade unge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0