Pool

Idag skaffade vi en pool...
Det blev en stor pool (mycket större än jag trodde den skulle vara) som rymde alldeles för många hinkar vatten. Ett riktigt träningspass för mamman i huset som sprang mellan balkongen och badrummet hela eftermiddagen för att göra Lillfisen glad.
Loppan hade det hur kul som helst, ända till idag när det syntes sju små hål i poolen när mamman skulle tömma den på vatten och fylla på nytt.
Tur att det inte va större hål, då hade nog inte grannarna under blivit så himla lyckliga!
Planen är att köpa en mindre pool nu och ställa något lite mjukare under så den inte står direkt på det raspiga balkonggolvet.
Majken ska få bada som alla andra barn, det ska funka med en liten plaskepool på balkongen, jag ger mig inte!
Den lyckan som syntes i hennes ansikte igår ska jag se många gånger till i sommar så på tisdag blir det pooljakt igen.
Då kan Majken fortsätta sitta i sin plaskepool med sina leksaker och sina sugrör och göra bubblor.
Det är ju faktiskt inte alla som har en egen bubbelpool på balkongen.







Kommentarer
Mia

Knyt fast en presenning i räcket och under poolen så kan hon plaska så det står härliga till utan att den går sönder eller stänker till grannen. Finns billigt i affären. =)

2012-05-27 @ 21:38:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0