Nafs

Den senaste veckan har verkligen gått i ett nafs och vi har inte hunnit vaka förrän det är dags att sova igen.
I veckan är det lite mindre dagis och arbete än vanligt så vi hoppas på fantastiskt väder så vi kan ha picknick, leka på lekplats och mysa utomhus.
Sen vore det inte helt fel med lite positiva besked kring lägenhet heller.
När man minst anar det!

Idag efter jobbet skulle Majken, jag och Elsa prova den nya restaurangen i Höganäs. Majken åt bara två majskorn, någon sked ris och glass...sen somnade hon i mitt knä.
Vad jag än försökte få i henne från den smarriga buffén så vill hon inte ha. "Tycker inte om" säger hon om allt.
Jag provade (äntligen) sushi och de va verkligen inget i min smak. Men jag blev mätt ändå på alla godsaker från buffén.

Majken somnade direkt igen när vi kom hem och som vanligt när jag har möjlighet till lite egentid så sitter jag med myror i benen och önskar att hon va vaken istället för att njuta av tystnaden.

Älskade unge, i veckan ska vi ha så mycket kvalitetstid så du kommer tröttna på din gamla morsa! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0