Folkparken

Det blev picknick och bus i folkparken idag!
En väldigt trevlig eftermiddag tillsammans med Helene och Finn gick i rask takt.
Barnen busade, mammorna busade och vi fikade på en massa goda piroger och grönsaker.
Kvällen avslutades med hemlagad thaigryta tillsammans med Matilda som så snällt stannade kvar medans jag hade tvättid så jjag slapp ta med Majken ner alla gångerna.
Nu har jag ett berg med tvätt som ska vikas, jag fastnade i en ruskigt bra demens-dokumentär på tv och jag borde gå och lägga mig NU.
Imorgon ringer klockan tidigt och en arbetsdag på tio timmar väntar.
Sen har vi lyx och är lediga på torsdag igen. =)
Då kör vi en favorit i repris...picknick i Folkparken fast då med annat glatt sällskap.
Dagarna bara flyger iväg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0