Barnflicka

Barnflicka sökes.
Stående var fjärde helg lördag och söndag dagtid. Eventuellt mer vid behov och överenskommelse.
Söker en pålitlig person (helst tjej) med tålamod i gymnasieålder som kan tänka sig att hjälpa mig att passa min två-åriga flicka när jag jobbar.
Självklart mot betalning!

Detta är akut och jag vill såklart hemskt gärna lära känna denna person lite mer innan det är dags för första passningen.
Majken måste såklart också få träffa personen och få förtroende innan jag lämnar henne ensam med någon.
Känner du någon som skulle passa för detta?
En kusin, ett syskonbarn, en dotter?
Hör av dig här på bloggen eller maila mig på [email protected]


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0