Spännande

Fick oväntat bra besked från tandläkaren, helt otroligt att det inte va värre efter så många år utan tandläkarbesök.
Jag blev så glad och lättad!
Snabbt och smidigt gjorde de undersökningen och sen undrade de om de skulle laga hålet och ta tandstenen direkt. Ja, varför inte?
Helt fantastisk tandläkare och tandhygienist, och så skönt att så allt gjort på en gång!
Det är en underbar känsla att känna sig så ren i munnen som man gör när man varit hos tandläkaren.
Just nu sitter jag mest och önskar att bedövningen ska släppa men den verkar inte vilja de med sig, det är ändå snart fyra timmar sedan jag fick bedövningen.
Sjukt hungrig är jag men vågar inte riktigt äta eftersom jag har noll koll på munnen...
Majken har varit en riktig pärla idag. Hon fick leka hemma hos familjen Andersson när jag satt avdomnad i tandläkarstolen och dreglade.
Lite pinsamt när man plötsligt märker att det rinner längs ena kinden.
Pärlan hade iallafall haft det bra och varit på gott humör.
Trots att vi va uppe klockan fem imorse höll hon fortfarande god min när klockan slog åtta nu ikväll.
Behöver jag ens nämna att hon somnade när huvudet landade på kudden?
Undrar om hon ens va medveten om sin godnattpuss ikväll.
Hoppas väl på en liten sovmorgon för det är en fullspäckad dag som väntar med utvecklingssamtal på dagis, lägenhetsvisning och jobb.
Ska bli riktigt spännande!

Majken åker på Matildas longboard. Vilka skratt hon tjöt, man blir alldeles varm.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0